در رگ تاک

یادداشت ها و آثار امیر مقامی

در رگ تاک

یادداشت ها و آثار امیر مقامی

در رگ تاک

با قرآن

* یا داوُدُ إِنَّا جَعَلْناکَ خَلیفَةً فِی الْأَرْضِ فَاحْکُمْ بَیْنَ النَّاسِ بِالْحَقِّ وَ لا تَتَّبِعِ الْهَوی‏ فَیُضِلَّکَ عَنْ سَبیلِ اللَّهِ إِنَّ الَّذینَ یَضِلُّونَ عَنْ سَبیلِ اللَّهِ لَهُمْ عَذابٌ شَدیدٌ بِما نَسُوا یَوْمَ الْحِسابِ
اى داوود ما تو را در زمین خلیفه [و جانشین] گردانیدیم پس میان مردم به حق داورى کن و زنهار از هوس پیروى مکن که تو را از راه خدا به در کند در حقیقت کسانى که از راه خدا به در مى‏روند به [سزاى] آنکه روز حساب را فراموش کرده‏اند عذابى سخت‏خواهند داشت

ص / 26

بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

مسئولیت دولت در دیوان اروپایی حقوق بشر

دوشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۲، ۰۸:۰۱ ق.ظ


ترجمه مقاله «کاوشی در رویه قضایی استراسبورگ: بازتاب مسئولیت دولت در نقض تعهدات مثبت» نوشته بندیتو کانفورتی که در کتاب «موضوعات مسئولیت دولت نزد نهادهای قضایی بین المللی» (ویراست مالگوسیا فیتزموریس و دن سروشی، 2004) چاپ شده است، در شماره 74 نشریه مدرسه حقوق (شهریور 91) به فارسی منتشر گردیده است. متن ترجمه را می توانید در لینک زیر دریافت نمایید.

 

» دریافت متن ترجمه PDF

نظرات  (۱)

با عرض سلام خدمت جناب مقامی خواستار راهنمای شما با توجه به تجاربتان هستم
دانشجوی ترم اول دکتری حقوق بین الملل هستم در این مدت سه ماه که از شروع دوره میگذرد اصلا نتوانسته ام خودم را هماهنگ نمایم و مستأصل و مبهوتم باوجود علاقه و انگیزه بالای اولیه الان کاملن حس میکنم وقتم تلف میشود چیزی به معلوماتم اضافه نشده است هنوز مانده ام که چه کنم و از کجا شروع کنم! در صورت امکان راهنمایی ام کنید که برای تسلط عمیق بر مطالب چه کنم!؟
همچنین لطفا در مورد تقویت زبان انگلیسی به عنوان کسی که حقوق بین الملل میخواند راهنمایی لازم را بفرمایید یا به عبارتی در صورت امکان تجربه شخصی خودتان را
با تشکر
پاسخ:

سلام. نمیدانم در کدام دانشگاه هستید و چه انتظاراتی از شما دارند. در دوره دکتری قرار نیست کسی به معلومات شما اضافه کند بلکه باید مسیر تحقیق برای شما گشوده شود. درباره زبان هم بخوانید و ترجمه کنید. بهتر خواهد شد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">