در رگ تاک

یادداشت ها و آثار امیر مقامی

در رگ تاک

یادداشت ها و آثار امیر مقامی

در رگ تاک

با قرآن

* یا داوُدُ إِنَّا جَعَلْناکَ خَلیفَةً فِی الْأَرْضِ فَاحْکُمْ بَیْنَ النَّاسِ بِالْحَقِّ وَ لا تَتَّبِعِ الْهَوی‏ فَیُضِلَّکَ عَنْ سَبیلِ اللَّهِ إِنَّ الَّذینَ یَضِلُّونَ عَنْ سَبیلِ اللَّهِ لَهُمْ عَذابٌ شَدیدٌ بِما نَسُوا یَوْمَ الْحِسابِ
اى داوود ما تو را در زمین خلیفه [و جانشین] گردانیدیم پس میان مردم به حق داورى کن و زنهار از هوس پیروى مکن که تو را از راه خدا به در کند در حقیقت کسانى که از راه خدا به در مى‏روند به [سزاى] آنکه روز حساب را فراموش کرده‏اند عذابى سخت‏خواهند داشت

ص / 26

بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

باز هم سخنی با دانشجویان

شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۸، ۰۳:۴۳ ب.ظ

دانشجویان محترم توجه داشته باشند که تشکیل کلاسها به صورت ارائه فایلهای مجازی، تعهد و تکلیف هیچ یک از استادان نیست. حقیقت این است که در شرایط عادی به دلیل اهمیتی که برای آموزش حضوری قائلم حاضر به چنین کاری نبودم، به ویژه در رشته حقوق که ارائه استدلال و گفتگو در بعضی درسها اهمیت فوق العاده ای دارد. اما در شرایط کنونی، بقای کلاس از طریق مجازی را حداقل در تعدادی از درسهای خود لازم یافته ام. لذا خواهش میکنم به چند نکته توجه داشته باشید:
1- استادان دیگر ممکن است به این روش اعتقادی نداشته باشند. من به همکاران بزرگتر خود احترام میگذارم و به آنها حق می دهم. شما نیز نباید انتظار مشابهی از دیگر استادان داشته باشید. این موضوع را به تشخیص هر استادی واگذار کنید که خود بهترین مرجع برای تشخیص نحوه انتقال مطالب به شما هستند.
2- حتما مطالب را با دقت گوش دهید. تمرکز بیشتر من، گاهی جزئیات را افزایش می دهد! و حتما از فرصت خانه نشینی برای خواندن کتابهای درسی مربوطه نیز استفاده کنید.
3- رفع اشکال به معنای عام که شامل پاسخ به پرسشها و ابهامات شماست، اهمیت زیادی دارد. می توانید از طریق ایمیل و یا حتی گذاشتن کامنت ذیل هر پست در وبلاگ، انتظار داشته باشید که پاسخ دریافت کنید. دقت کنید که سؤالتان را در باکس مربوط به هر درس وارد کنید تا دیگران نیز بتوانند از پرسش و پاسخ ما استفاده کنند.
4- ممکن است بعضی مواقع بتوانم همزمان با ضبط صدا، به صورت زنده در اینستاگرام هم حاضر شوم. جدول زمانی مشخصی نمیتوانم ارائه کنم چون معلوم نیست در همان ساعت مقرر کلاس، دسترسی مناسب به اینترنت داشته باشم اما اگر همزمان با ضبط صدا، متوجه برگزاری لایو شدید می توانید آنجا هم سؤالات خود را مطرح کنید. توجه داشته باشید که مرجع اصلی همان وبلاگ است و مطالب حتی الامکان مناسب با ساعت کلاس در وبلاگ منتشر می شود؛ گرچه ضبط زودتر انجام شده باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۱۰
امیر مقامی

کلاس مجازی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">